Moduł tworzenia i zarządzania listami zakupowymi jest dostępny
tylko w naszej aplikacji. Zachęcamy do jej odwiedzenia.
Zespół Czytamy Etykiety
The Body Shop poinformował, że program lojalnościowy marki również zakończył się 26 stycznia, co oznacza, że punkty zgromadzone przez klientów nie są już dostępne do wykorzystania. Ci, którzy posiadają karty podarunkowe, mogą z nich skorzystać jeszcze do 22 lutego – po tej dacie stracą ważność.
Warto też pamiętać, że sklepy w Galerii Krakowskiej, Centrum Handlowym Serenada, Silesia City Center oraz Forum Gdańsk zakończyły działalność już 26 stycznia, więc obecnie zakupy można robić jedynie w pozostałych lokalizacjach.
The Body Shop to marka z długą historią – założona w 1976 roku przez Anitę Roddick w Brighton, od samego początku była pionierem kosmetyków cruelty-free, wegańskich i przyjaznych dla środowiska. W 2006 roku marka trafiła pod skrzydła L’Oreal Group, a w 2017 roku przejęła ją brazylijska firma Natura &Co. W 2023 roku The Body Shop zmienił właściciela po raz kolejny – nowym nabywcą została Aurelius Group.
Mimo zmian, marka od kilku lat zmagała się z problemami finansowymi i rosnącą konkurencją. Coraz więcej marek kosmetycznych oferuje produkty naturalne (o certyfikatach naturalności przeczytasz TUTAJ) , wegańskie i cruelty-free, co sprawiło, że The Body Shop stracił swoją wyjątkowość. Dodatkowo, trudna sytuacja ekonomiczna i spadek sprzedaży mogły wpłynąć na decyzję o wycofaniu się z polskiego rynku.
Jeśli należysz do grona klientów, którzy od lat korzystali z kosmetyków The Body Shop, to masz już niewiele czasu, by uzupełnić swoje zapasy.
To kolejny przykład tego, jak dynamicznie zmienia się rynek kosmetyczny w Polsce. Klienci coraz częściej wybierają polskie marki, bardziej dostępne i przystępne cenowo, co sprawia, że nawet uznane, globalne firmy muszą rewidować swoje strategie.
Czy to definitywny koniec The Body Shop w Polsce? Na ten moment wszystko wskazuje na to, że tak, ale rynek kosmetyczny bywa nieprzewidywalny. Jedno jest pewne – dla wielu klientów będzie to spore rozczarowanie, bo marka przez lata zdobyła sobie grono wiernych fanów. Jeśli chcesz jeszcze zaopatrzyć się w ulubione kosmetyki, to masz na to tylko kilkanaście dni!
Brak komentarzy pod tym artykułem
Dodaj komentarz